Onze software helpt bedrijven efficiënter projecten te beheren en tijd te besparen op administratieve taken. We bieden overzicht en inzicht, zodat jij je volledig kunt richten op waar je het meest van houdt: werken aan je projecten!
Ons verhaal, wie zijn wij en hoe zijn we begonnen?
Van partner oplossing voor reeds bestaande modules naar een compleet pakket waarmee we het inzetten van software mogelijk en betaalbaar maken voor iedere organisatie.
Maart 2019
In maart 2019 door Marc Brouwer, Marc Feijen en Leonard Rampen opgericht.
Augustus 2019
Na het oprichten van Bouwportaal gingen we aan de slag met het ontwikkelen van de modules waarvoor Bouwportaal in eerste instantie was opgericht, de eerste module in het 'klanten portaal' was klaar voor gebruik per 1 augustus 2019.
Na de pilot periode van de opname en oplever module werd het tijd om meer aandacht te vergaren. Samen met onze klant Lowik Bouw hebben wij onze eerste bedrijfsvideo gemaakt.
2021 - 2022
In deze jaren hebben wij een prachtig klanten bestand opgebouwd en samen met deze klanten onze modules verbeterd.
De modules werden ingericht voor het uitvoeren van calculatie opnames, wkb registraties en natuurlijk ook het genereren van de perfecte oplever formulieren.
Over de jaren gebruiken steeds meer bedrijven software. Echter ervaren wij bij het implementeren van software bij bedrijven dat door de hoge kosten het MKB achterblijft en niet de voordelen van software kunnen ervaren.
In één jaar tijd hebben wij een compleet pakket ontwikkeld, het pakket bevat alle nodige functionaliteiten van een offerte module tot een oplossing voor personeels planning.
Iedere dag werken wij met ons team aan het verbeteren en uitbreiden van onze software. Zo maken we ons product iedere dag een beetje beter en zorgen wij voor een steeds efficiëntere manier van werken voor onze klanten.